۱۴۰۰ دی ۱۴, سه‌شنبه

دانلود آهنگ سینا سرلک دلتنگی

 دانلود آهنگ سینا سرلک دلتنگی

همینک با ما باشید با آهنگ جدید سینا سرلک به نام دلتنگی با دو کیفیت 320 و 128 MP3

دانلود آهنگ سینا سرلک دلتنگی

Download New Single Track By : Sina Sarlak – Deltangi With Text And Direct Links

سینا سرلک دلتنگی

♩♬من تنها غم دلتنگی شهرم♩♬

♩♬که به روزای غم‌انگیز رسیده♩♬

متن آهنگ سینا سرلک دلتنگی

♩♬نیستی مثل یه برگم که دوباره♩♬

♩♬به شبه اول پاییز رسیده♩♬

♩♬بعد تو گریه پنهونی کوچم♩♬

♩♬حال ابری خیابونو ندیدی♩♬

♩♬از همونجا که دلم رفت گذشتی♩♬

♩♬از همونجا که دلم موند بریدی♩♬

♩♬دوستت دارم و از عشق تو دورم♩♬

♩♬دوستت دارم و من دل نبریدم♩♬

♩♬تو که از گریه من ساده گذشتی♩♬

♩♬من به لبخند تو راحت نرسیدم♩♬

دانلود آهنگ سینا سرلک دلتنگی

♩♬حال تنهایی من مثل کسی نیست♩♬

♩♬بیتو من گریه ی آواره دنیام♩♬

♩♬غیر زیبایی تو چاره ندارم♩♬

♩♬بعد تو عاشق بیچاره‌ی دنیام♩♬

♩♬دوستت دارم و از عشق تو دورم♩♬

♩♬دوستت دارم و من دل نبریدم♩♬

♩♬تو که از گریه من ساده گذشتی♩♬

♩♬من به لبخند تو راحت نرسیدم♩♬

سینا سرلک دلتنگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر