۱۴۰۰ بهمن ۳۰, شنبه

دانلود آهنگ سامان یاسین اتفاقی

دانلود آهنگ سامان یاسین اتفاقی

دانلود آهنگ جدید سامان یاسین به نام “اتفاقی” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Saman Yasin – Etefaghi In The GolsarMusic

دانلود آهنگ سامان یاسین اتفاقی

سامان یاسین اتفاقی

♩♬نمیذاشتم اشکی بیاد روی گونت♪♭

♩♬ذوق میکردم واسه اخلاق بچگونت♪♭

آهنگ اتفاقی سامان یاسین

♩♬راستی جای من خالیه رو شونت♪♭

♩♬تو عاشقم بودی بگو چی به سرت اومد♪♭

♩♬دوسم نداری چرا منو چک میکنی♪♭

♩♬رفیقات میگن همش بهم فکر میکنی♪♭

♩♬برگرد بخدا بدون هم دق میکنیم♪♭

♩♬سر کی الان داری با من لج میکنی♪♭

♩♬زده بارون به شیشه دلم♪♭

♩♬بیقراری واس تو ماه خوشگلم♪♭

♩♬خیلی دلم خواست الان باهات بیرون برم♪♭

♩♬چی میشه کوتاه بیای یبار بخاطرم♪♭

♩♬بهترین گل باغم یروز نیان بچیننت♪♭

♩♬حسودم بدم میاد که آدما ببیننت♪♭

♩♬همه خیابونارو تورو با من دیدن♪♭

♩♬همه دست به دست هم دادن ازم بگیرنت♪♭

♩♬کجایی چرا نیست ردی ازت♪♭

♩♬کی جدایی انداخت این وسط♪♭

♩♬هیچکی مثل تو به قلب عاشقم ضربه نزد♪♭

دانلود آهنگ سامان یاسین اتفاقی

♩♬اتفاقی عکساتو دیدم چقد غم تو چشمات بود♪♭

♩♬چقد حرفه چرا نیستی دیگه شبیه قبلنات♪♭

♩♬قبلا مشکی بود خودم دیدم الان چقد سفید داره موهات♪♭

♩♬به ولا میدم کل دنیامو میدم ولی خاری نره توی دستات♪♭

♩♬تو گلی تو باغچه قلبم تورو من خودم بزرگت کردم♪♭

♩♬هنوزم جاتو عوض نکردم ♪♭

♩♬بهترین گل باغم یروز نیان بچیننت♪♭

♩♬حسودم بدم میاد که آدما ببیننت♪♭

♩♬همه خیابونارو تورو با من دیدن♪♭

♩♬همه دست به دست هم دادن ازم بگیرنت♪♭

♩♬کجایی چرا نیست ردی ازت♪♭

♩♬کی جدایی انداخت این وسط♪♭

♩♬هیچکی مثل تو به قلب عاشقم ضربه نزد♪♭

سامان یاسین اتفاقی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر